Skriv dig op

Skriv dig op - jo før desto bedre og opnå rabat ved at vælge flere boligforeninger

Skriv dig op til en bolig for 205 kr. om året.

Ønsker du at skrive dig op i flere boligskaber - kan du spare mere ved at skrive dig op til flere. Det koster kun 40 kr. pr. ekstra boligselskab du skriver dig op til. Læs mere på Boligkontoret Danmarks hjemmeside. (der er enkelte selskaber, der ikke er med i denne ordning)

Din opskrivning er en sikring til fremtiden

Jo længere du har stået på ventelisten, desto større chance har du for at få en bolig, når du skal bruge den. Skriv dig op, og lad tiden arbejde for dig, så du får en god placering på vores venteliste.

Stå i bero eller som aktiv på ventelisten

Hvis du ønsker at få tilsendt tilbud når der er en ledig lejlighed af den størrelse og beliggenhed du har ønsket, skal du stå som aktiv. Hvis du ikke p.t. ønsker tilbud tilsendt, skal du stå i bero på ventelisten. Hvis du ønsker at skifte status fra i bero til aktiv, eller omvendt, skal du enten  kontakte Boligkontoret Danmarks afdelingskontoreller selv ændre din status inde under dit Beboer login.

Det koster det samme at være i bero som aktiv, og den eneste forskel er altså, at du først får boligtilbud tilsendt, når du har meldt dig aktiv på ventelisten.

Samlet søgeportal for almene boliger i Danmark

BL - fællesorganisation for Almene Boligselskaber i Danmark har en portal hvor man kan søge på alle almene boliger i Danmark, uanset hvilken boligforening der har de ledige boliger. Boligforeningen Lillebælts boliger bliver således automatisk slået op på denne side, så du kan se dem der også.

Tryk på dette link, så kommer du direkte videre til www.DanmarkBolig.dk