Nye boliger i Skrillinge

I Boligforeningen Lillebælt er vi utroligt glade for, at vi inden for en relativ kort periode, kan tilbyde godt 140 helt nye lækre boliger, i størrelser fra 40m2 til 111m2 til fornuftige huslejer.

Vi bygger over de næste ca. 2 år godt 120 boliger beliggende i Skrillinge, Nørre Aaby, Ejby og Middelfart. Og senere følger etape 2 i Ejby.

Det første byggeri vi er gået igang med, er det i Skrillinge. Det drejer sig om 48 nye boliger, som vil være dels små flexboliger med lav husleje, og dels almindelige familieboliger.

Byggeriet skyder planmæssigt i vejret

Status på byggeriet 1. juli 2018 er, at det går planmæssigt fremad. Flere af blokkene er nu oppe i 1. sals højde, og i stueetagerne kan man nu gå rundt i de rå rum og fornemme hvor dejlige lejlighederne bliver. Der er lejligheder på ca. 40, 50, 90 og op til 111m2, så der bliver boliger til ethvert behov til attraktive huslejer.

Man kan læse mere om boligerne bl.a. de kommende huslejer ved at trykke på udlejningsfolderen ude i højre side af skærmbilledet.

Herunder er lidt billeder, der viser byggeriet pr. ca. 1. juli 2018.

Er man interesseret i at høre mere om boligerne og evt. blive skrevet op, kan det gøres på vores kontor på tlf. 6312 7580.

1. spadestik

Vi er nu gået igang med byggeriet, og har haft 1. spadestik d. 29. januar 2018.

Der var stor deltagelse ved arrangementet bl.a. med repræsentanter fra alle involverede i byggeriet, rådgivere, totalentreprenør og arkitekten, boligforeningens ansatte og organisationsbestyrelse samt repræsentanter fra Middelfart Kommune og Boligkontoret Danmark.

Der blev holdt taler, først af formanden for Boligforeningen Lillebælt, Alex Gren, dernæst af Middelfarts borgmester Johannes Lundsfryd Jensen, efterfulgt af næstformand for Boligkontoret Danmark Klaus Bentzen og adm. dir. for STB Byg Jens Winther.

Det er allerede nu muligt at skrive sig op til de nye boliger, hvis man er interesseret. Det gøres ved at henvende sig til vores kontor på tlf. 6312 7580 eller på mail: fyn@bdk.dk