Nye boliger i Nørre Aaby

Nørre Aaby rådhus

I Boligforeningen Lillebælt er vi utroligt glade for, at vi inden for en relativ kort periode, kan tilbyde godt 140 helt nye lækre boliger, i størrelser fra 40m2 til 111m2 til fornuftige huslejer.

Vi bygger over de næste ca. 2 år godt 120 boliger beliggende i Skrillinge, Nørre Aaby, Ejby og Middelfart. Og senere følger etape 2 i Ejby, så vi når op på, at kunne tilbyde godt 140 helt nye lækre boliger.

Noerre Aaby Raadhus Modelfoto 1Modelfoto.

Vi er godt igang med planlægningen af ombygningen af Nørre Aaby gl. rådhus. Middelfart kommune er nu ude af bygningen, og og arbejdet med at omdanne det gamle rådhus til bibliotek og boliger kan sættes igang. Vi inddrager området, hvor det nuværende bibliotek ligger, samt et areal på den anden side af gaden. Idéen er at bygge de ca. 30 boliger centreret om et nyt torv, som tilsammen bliver til et attraktivt område i Nørre Aaby.

Der bliver bygget et helt nyt 300mstort bibliotek i det gamle rådhus i stueplan og lejligheder ovenover. Der bliver elevator i det gamle rådhus, så det også bliver tilgængeligt for gangbesværede.

De 30 boliger bliver fordelt på størrelser fra 51m2 til 106m2

Vi forventer, at starte op på byggeriet ultimo 2017, og det forventes at stå klar til indflytning 1. marts 2019.

Det er allerede nu muligt at skrive sig op til de nye boliger, hvis man er interesseret. Det gøres ved at henvende sig til vores kontor på tlf. 6312 7580 eller på mail: fyn@bdk.dk