Beboerdemokrati

Hos os bestemmer vi i fællesskab, hvordan vores boligselskab skal fungere. I hver boligafdeling udpeger beboerne repræsentanter, der på repræsentantskabsmødet vælger bestyrelsen.

Bestyrelse Selskab

Repræsentantskabet er vores øverste myndighed og mødes en gang årligt og træffer alle afgørende beslutninger i boligselskabet.

Du kan læse meget mere i Boligkontoret Danmarks folder om beboerdemokrati.

Du kan finde referater og indkaldelser til organisationsbestyrelse og repræsentantskab under Dokumenter (liv link)

Post-it
INFO-MØDE I SKURVOGN

12-09-2018

NU STARTER UDLEJNINGEN I SKRILLINGE

Er du interesseret i at blive skrevet op til det nye bolig- område vi bygger på Mirabelle- og Morelgrenen i Skrillinge, inden vi påbegynder udlejnin- gen og sender boligtilbud ud, bedes du venligst gøre dette SENEST DEN 1 OKTOBER 2018 for at nå at komme med i betragtningen til førstegangs- udlejningen af boligerne.

Du kan skrive dig op eller rette dine ønsker her: http://www.bdk.dk/soegning.aspx#!/?CompanyId=842&DepartmentId=28

Hvis du har behov for lige at få stillet de sidste spørgsmål eller vil høre nærmere om byggeriet  inden du skriver dig op til den nye boligafdeling i Skrillinge, kan du møde os på byggepladsen (skurvognen), Mirabellegrenen 2, Skrillinge

TORSDAG d. 27. SEPTEMBER 2018 FRA KL. 14-16

Du er altid velkommen til at ringe til os på tlf. 6312 7580 eller skrive til os på e-mail: fyn@bdk.dk